Skola och utbildning

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post

Organisationsnummer 212000-2759

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider på Stadshuset  Vardagar 8-17


 


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Skola och utbildning

Skolorna i Piteå ska vara så bra att folk väljer att flytta hit.
 
Våra elever trivs och är trygga
i våra förskolor och skolor.
Det vet vi därför att vi frågar
både elever och föräldrar.
 
Varje år frågar vi eleverna
om hälsa och livsstil.
Frågorna kallas Personligt.
 
Vi frågar också föräldrarna
om hur det är att
leva och bo i Piteå kommun.
 
Vill du veta veta mer
ring Anette Christoffersson
telefon 0911-69 60 54.

Länk

Sidan är inte på lättläst. 
 

Vad kostar en plats i förskolan

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 13:47:11