Sök jobb på Piteå kommun

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 
Fax 0911-199 28

E-post

Organisationsnummer 212000-2759

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider på Stadshuset  Vardagar 8-17


 


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Sök jobb på Piteå kommun

Till Piteå kommun söker du jobb på datorn.
I listan längst ner på den här sidan
ser du vilka jobb som är lediga.

Sök jobb

Gå längst ner på sidan.
Klicka på jobbet som du vill veta mer om.
Där kan du klicka på en länk för att söka jobbet.
Länken heter Sök jobbet här.
Sidan du kommer till heter Offentliga jobb.
Där står det hur du ska göra.
Sidan är inte lättläst.

Sök jobb på datorn

För att använda Offentliga jobb
måste du ha en e-post-adress.
Första gången du använder Offentliga jobb,
måste du lämna en del uppgifter.
Du ska skriva vilka jobb du har haft.
Du ska också skriva vad du har för utbildning.
Det kallas CV.

Personuppgiftslagen

Dina uppgifter finns kvar.
Det finns en lag som heter personuppgiftslagen.
Lagen kallas PUL. 
Den talar om hur uppgifter får användas.
När du skrivit in dina uppgifter
kan du söka lediga jobb hos Piteå kommun.
Du kan också söka andra jobb.

Lediga jobb på Piteå kommun

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 13:56:59